Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε

Στη συγκεκριμένη παρουσίαση, επιλέξαμε σαν θέμα που να επικεντρώνεται στον πόλεμο και τα Μ.Μ.Ε., τον σχετικά πρόσφατο πόλεμο που επιτεύθηκε μεταξύ Η.Π.Α και Ιράκ. Αφορμή του πολέμου αυτού υπήρξε το πετρέλαιο και τα οικονομικά συμφέροντα μεταξύ των κρατών. Με σκοπό λοιπόν το θέμα μας να αποτελεί γνώριμο γεγονός για τους υπόλοιπους συμφοιτητές μας, επικεντρωθήκαμε στον πόλεμο του 1990 και θέσαμε θέματα αρκετά προσιτά προς τους υπολοίπους. Προσπάθειά μας υπήρξε η πολύπλευρη κάλυψη όλων των οπτικών γωνιών που αφορούν το θέμα αυτό.

Κατά τη δικιά μου κρίση, τα ερωτήματα που τέθηκαν στους υπόλοιπους συμφοιτητές μου ήταν αρκετά κατανοητά και η ανάλυσή τους δεν θα τους δυσκόλευε. Κάποια από τα ερωτήματα υπήρξαν τα εξής:1)Συνέπειες πολέμου στην κοινωνία2)Ποια η συμμετοχή της Ελλάδας στον πόλεμο3)Διπλωματικές και διαπροσωπικές σχέσεις Η.Π.Α- Ιράκ κ.α. Παρόλα αυτά όμως ομολογώ ότι δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση, αφού από τα πέντε άτονα που είχα αναλάβει να εξετάσω, βρήκα μόνο δύο αναρτημένες εργασίες. Το γεγονός αυτό λοιπόν, δεν μου έδωσε την ευκαιρία να εργαστώ όσο θα ήθελα πάνω στην εργασία που είχα αναλάβει.

Οσον αφορά τώρα τη συνεργασία μου με τα υπόλοιπα κορίτσια της ομάδας μου(Ρούλλα και Βέρα), θεωρώ ότι για το λίγο χρονικό διάστημα που είχαμε συνεργαστήκαμε αρκετά ικανοποιητικά. Λόγω των συγκεκριμένων ημερών όμως δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να ανταποκριθούμε όσο θα θέλαμε στις δικές σας απαιτήσεις και προσδοκίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: